Nespokojný klient,ktorý chcel vycestovať do Anglicka sa v utorok poriadne zapotil vo Svidníckej pobočke cestovnej kancelárie  SATUR TRAVEL. V domnienke,že si kúpil platný cestovný lístok odišiel domov. Neskôr si,ale všimol,že lístok nieje platne označený.

Na cestovnom lístku chýbalo označenie:  nástupište/platfom***  sedadlo/seat***  

Keď sa nespokojný zákazník vrátil späť do pobočky a dožadoval sa vysvetlenia,ako je to možne,že je lístok neplatne označený, namiesto vysvetlenia sa mu dostala spŕška vulgárnych slov zo strany pracovníčky,ktorá mu lístok predala.” čo si myslíte,že keď som Róm tak musím byť aj hlúpi? ”  Odpovedal nazlostený klient. Napokon mu povedala “chodte do Prešova a autobus vám pôjde z nástupišťa č.1,alebo z 26-tky”

V Prešove ho čakal ďalší šok autobus do Londýna odišiel z nástupišta č.24, nástupište č.26 v Prešove vôbec neexistuje.!

Potvrdil to aj generálny riaditeľ SAD Prešov J. Kičura pre Redakciu spravodajstva PRESS.TV 

Vodič autobusu volal cestujúcemu, až  keď vyrazil z Prešova do Británie v telefóne mu oznámil,aby si zobral taxi a zašiel ho čakať do Levoče,čo samozrejme nahnevany cestujúci odmietol.

Naša redakcia spravodajstva kontaktovala aj hlavné sídlo spomínanej cestovnej kancelárie v Bratislave. Tí nám prisľúbili,že celú vec dajú samozrejme do poriadku.Napokon celú nepríjemnú záležitosť vrátili späť do pobočky vo Svidníku.

Nahnevaná pracovníčka SATUR TRAVEL nám povedala” Ste normálni toto ste museli riešiť až cez Bratislavu ?  Veď já zato nemôžem,že mam taký systém v počítači !  A privrela dvere. Či sa peniaze nahnevanému klientovi vrátia je však otázne !?

Redakcia spravodajstva https://www.presstv.sk